ترموپاین عرضه کننده انواع ترموود
ترموپاین مرجع فروش انواع ترمووود در ایران

شرکت ترموپاین با 8 سال سابقه در صنعت ترمووود و چوب فضای باز فعالیت دارد و تولید کننده ترمووود ایرانی درجه یک است و مفتخر است که چوب ترمووود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند . 
ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره، فروش، نصب ترمووود به شما عزیزان می باشد و جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز ضمانت مرجوع بی قید و شرط بر روی محصولات خود لحاظ کرده است که بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام دهید جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

تایل ترمووود
تحویل بار در سراسر ایران
در سریع ترین زمان ممکن
پشتیبانی فوق سریع
پاسخگویـی همه روزه
تضمین کمترین قیمت
با کمتریـن قیمت بخر
قرارداد شفاف و مطمعن
با خیال راحت بخـر
دسته بندیـــ محصولات ترموپاین

ترمووود (18)

ترمووود ایرانی (15)

ترمووود فنلاندی (1)

ترمووود استونی (1)

تایل ترمووود (1)

محصولاتـــ جدید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است.

1,500,000 تومان
5/5
1,280,000 تومان
5/5
685,000 تومان
5/5
550,000 تومان
5/5
مطالبـــ جدید
انتخاب یک کفپوش تراس جذاب و خیره کننده برای ایجاد یک محیط چشم نواز بسیار مهم است. تراس خانه را می‌توان با مواد مختلفی کفپوش کرد. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت و اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید از بین همه آنها گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شما ایده‌آل است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین کفپوش تراس آشنا کنیم، با ما همراه باشید.
یکی از انواع مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی، چوب ترمووود است که در مکان های مختلف از جمله در ورودی، آلاچیق، روف گاردن، نمای خارجی ساختمان و… استفاده می شود اما مسئله مهم، راه های تشخیص ترمووود اصل از تقلبی است. این روزها اگر حواستان نباشد، در تله افراد سودجویی می افتید که برای بالا بردن سود و درآمد خود از اجناس تقلبی و غیر اصل استفاده می کنند. 
کسانی که به فضاهایی مانند استخرها علاقه مند می‌شوند، معمولاً سونا می‌سازند تا از این فضای جذاب و سرگرم کننده در خانه خود استفاده کنند. هنگام ساخت سونا، باید به چند نکته توجه داشت و باید از بهترین مواد استفاده کرد. چوب یکی از مصالحی است که برای ساخت این سازه استفاده می‌شود و یکی از مهمترین جنبه‌های ساخت سونای خشک، انتخاب چوب سونا مناسب است. در این پست می‌خواهیم بهترین چوب برای سونای خشک را به شما معرفی کنیم.